Uw dier is opgenomen; contactmoment
Als uw huisdier bij ons is opgenomen informeren wij u standaard op twee momenten per week over de voortgang van de behandeling; deze momenten bespreekt de behandelend dierenarts vooraf met u.
Het is door de hoge werkbelasting niet mogelijk voor de dierenartsen en de assistenten om u dagelijks te woord te staan. We hebben vaak meer dan 10 dieren in de opname die dagelijks worden onderzocht en meerdere keren per dag moeten worden behandeld.
Wij informeren u in principe telefonisch maar bij grote drukte kan het zijn dat dit via sms of e-mail gebeurd.
Als de situatie daarom vraagt, bijvoorbeeld door een snelle verbetering of snelle verslechtering, dan nemen wij vanzelfsprekend tussentijds contact op of ontvangt u van ons tussentijds een bericht. Ook als er aanvullende behandelingen of onderzoeken nodig zijn dan proberen we dat altijd met u te bespreken. In spoedsituaties doen we wat op dat moment nodig is om uw dier de beste zorg te verlenen.
Menu
Cookies helpen ons jou de beste gebruikservaring te bieden. Lees meer.
Onze website maakt gebruik van cookies om jou van andere gebruikers op de website te onderscheiden. Hiermee kunnen we jou een goede gebruikservaring op de website bieden en deze blijven optimaliseren. Bekijk ons cookiebeleid.
We gebruiken drie verschillende cookietypes op onze website. Je voorkeur kan je hieronder aangeven.
Deze cookies zijn nodig om de website te laten werken. Zij worden altijd geplaatst.