Hoewel al onze dierenartsen via het praktijkinformatiesysteem op de hoogte zijn van de gegevens van uw dier, heeft het de voorkeur om een afspraak te maken bij de dierenarts die de patiënt eerder gezien heeft.
Het is mogelijk om een visite afspraak te maken.
Tijdens de aanvraag voor een visite wordt in de regel door de dierenarts of de assistent aangegeven of het mogelijk is dan wel of het verstandig is om een visite te doen. Als de dierenarts of de assistent inschat dat er bepaalde behandelingen of onderzoeken nodig zijn die alleen op de praktijk kunnen zoals een röntgenfoto, dan is het beter om een afspraak op de praktijk te maken.
Gedurende de openingstijden worden aan de balie eigenaren ingeschreven en kunnen eigenaren onder andere dieetvoer, vlooienmiddelen, ontwormmiddelen en herhalingsrecepten afhalen.
Medicijnen worden in principe alleen verstrekt na voorschrijven door de dierenarts.
Tijdens een consult worden eventueel benodigde medicijnen door de baliemedewerker klaar gemaakt en aansluitend aan het consult worden ze door de baliemedewerker meegegeven.
De assistenten verstrekken ook informatie over ziektes, voeding, vlooienmiddelen, ontwormingsmiddelen en algemene zaken die betrekking hebben op de gezondheid van uw dier. Daarnaast kunnen ze u ook laten zien hoe een dier moet worden gemedicineerd.
Menu
Cookies helpen ons jou de beste gebruikservaring te bieden. Lees meer.
Onze website maakt gebruik van cookies om jou van andere gebruikers op de website te onderscheiden. Hiermee kunnen we jou een goede gebruikservaring op de website bieden en deze blijven optimaliseren. Bekijk ons cookiebeleid.
We gebruiken drie verschillende cookietypes op onze website. Je voorkeur kan je hieronder aangeven.
Deze cookies zijn nodig om de website te laten werken. Zij worden altijd geplaatst.